niedziela, 3 maja 2015

PODSUMOWANIE MIESIĄCA: marzec & kwiecień

W okresie okołoświatecznym umknęło mi podsumowanie marca, dlatego teraz zapraszam Was na podsumowanie ostatnich dwóch miesięcy. 

W marcu przeczytałam 7 książek, dwie z nich ("Dźwięki wspomnień" i "Lardżelka") miałam okazję przeczytać dzięki uprzejmości Autorek. Największe wrażenie zrobiły na mnie "Florystka" oraz "Marsjanin". O rozczarowaniach może nie będę pisać, bo było kilka... Marzec to łącznie 2 343 przeczytane strony.

Kwiecień to 6 przeczytanych książek, które dały łącznie 3 143 przeczytane strony, czyli mój tegoroczny rekord. W tym miesiącu miałam okazję zrecenzować dla Was przedpremierowo książkę J.L. Horsta- Psy gończe. Zakochałam się w historii Ceceli Ahern "Na końcu tęczy", która w zeszłym roku została wydana jako "Love, Rosie".
6. Jorn Lier Horst - Psy gończe {7/10}


Jeśli macie okazję być w maju w Gliwicach, serdecznie polecam Wam musical "Rodzina Addamsów" w Gliwickim Teatrze Muzycznym. Świetna rozrywka na wysokim poziomie gwarantowana. A jeśli miałabym coś odradzać, to (oczywiście?) "Pięćdziesiąt twarzy Greya"- czytałam książkę i nie oceniłam jej źle, ale ten film kompletnie nie trafił w moje wyobrażenia o głównych bohaterach, a mój M. strasznie się wynudził.


W ostatnich dwóch miesiącach dodaliśmy 14 nowych pozycji i 5 recenzji do pozycji już istniejących. Na liście jest już 140 książek, które trzeba przeczytać, zanim sięgniecie po film. Najaktywniejsze osoby to Anna P.Monweg i Plichcia. Gratuluję i zachęcam wszystkich do wzięcia udziału w zabawie "Najpierw książka, potem film"!

A jak Wasze kwietniowe wyniki czytelnicze?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)