piątek, 13 marca 2015

Zaległości na moich półkach

Moim niepisanym postanowieniem na ten rok jest przeczytanie 20 książek z półki. Dopóki nie przeczytam kilku, nie mogę sobie kupić następnych (i wiecie co? Na razie się tego trzymam). Na niektóre tak bardzo czekałam, a potem odkładałam ich przeczytanie. To takie moje prywatne wyzwanie. 

Jak się prezentuje mój zaległościowy stosik?

{Tekst będzie stopniowo uzupełniany linkami i ocenami przeczytanych książek}

 Od góry:
01. Guilliame Musso - Papierowa dziewczyna
02. Matthew Quick - Niezbędnik obserwatorów gwiazd
03. Monika Szwaja - Jestem nudziarą
04. Martin Zelenay - Tajny raport Millingtona
05. Libba Bray - Wróżbiarze
06. Marcus Zusak - Złodziejka książek {ocena 8/10}
07. Cecelia Ahern - Pora na życie
08. Michel Bussi - Samolot bez niej
09. Katherine Webb - Echa pamięci
10. Eileen Goudge - Zastępcza żona
11. Kate Atkinson - Jej wszystkie życia
12. Mark Helprin - Pamiętnik z mrówkoszczelnej kasety
13. Mark Helprin - Zimowa opowieść
14. Zygmunt Miłoszewski - Gniew
15. Zygmunt Miłoszewski - Ziarno prawdy
16. Zygmunt Miłoszewski - Uwikłanie {ocena: 6/10}
17. Alex Kava - Łowca dusz
18. Hilary Norman - Zamek Ella
19. John Grisham - Komora
20. Anton Myrer - Ostatni kabriolet


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)