czwartek, 30 października 2014

Najlepsza Zumbowa Piosenka #październik


W październiku wreszcie kupiłam karnet i wróciłam na Zumbę. Razem z przyjaciółką jeżdzę na najlepsze zajęcia zumby w okolicy. Za każdym razem wracamy wykończone, ale przeszczęśliwe. Zumba to idealne rozwiązanie na każdą porę roku, jednak mnie jest potrzebna szczególnie teraz, żeby walczyć z widmem jesiennej depresji. Zumba to przede wszystkim cudowna muzyka- energetyczna, ciepła, latynoska. Dlatego nie przedłużam, tylko zapraszam na krótkie zestawienie najlepszych kawałków, do których tańczyłyśmy w październiku. 

1) Leslie Grace - Will You Sill Love Me Tomorrow
Romantyczna bachata. {Tutaj} znajdziecie wersję z układem do tej piosenki.

2) Claudia Leitte - Beijar na boca
Wersja z układem {tutaj}

3) Pitbull - Fireball ft. John Ryan
Coś nowego też zawsze się znajdzie. A {tutaj} układ.


4) Mig - Nie ma mocnych na Mariolę
Zdziwieni? Ja byłam, ale okazało się, że nawet polskie disco może być wykorzystane na Zumbie. Oczywiście mam dla Was też wersję z układem {tutaj}, niestety jakościowo słabą.

Ciekawa jestem, czy Wam również te piosenki przypadły to gustu :)

A jeśli chcecie być na bieżąco, to w każdy czwartek po zajęciach (ewentualnie w piątek rano) będę wrzucać najlepszą piosenkę z zajęć - zapraszam do polubienia mojej strony na facebooku :)


UWAGA!
Już niedługo na blogu będziecie mogli wziąć udział w kolejnej odsłonie akcji "Podaj dalej, czyli książka w podróży" zapoczątkowanej na blogu Moje spojrzenie na kulturę. Tym razem do przeczytania jest książka "Plan"

*źródło zdjęcia

15 komentarzy:

  1. Moja znajoma tańczy zumbę i mnie tak powoli zaraża tym tańcem, aż sama mam ochotę czasem zacząć się go uczyć, choć moje lata nauki na zaczynanie takich wyczynowych rzeczy chyba minęły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja namówiłam moje 30stoletnie kuzynki, żeby zaczęły chodzić, więc dla Ciebie na pewno nie jest za późno :P

      Usuń
  2. Muszę w końcu się na tę zumbę wybrać i zobaczyć o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Całkowicie rozumiem fenomen tych zajęć :)

      Usuń
  3. Zachęciłaś mnie do tej Zumby. Muzyka - cudowna, chce się przetańczyć całe życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie Leslie Grace - Will You Sill Love Me Tomorrow.

      Usuń
    2. Tak, ta muzyka uzależnia, potem słucham jej w domu, w samochodzie, a biodra same chodzą :)

      Usuń
  4. A ja w październiku zaczęłam eksploatować karnet na basen - i po kilku wyjściach skończyło się przeziębieniem... Ale to się nazywa "hartować się":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś regularnie chodziłam na basen, a potem nagle przestałam i teraz nie umiem się wybrać. Ale cieszę się, że znalazłam Zumbę i ciągle jest jakaś aktywność fizyczna w moim rozkładzie :D

      Usuń
  5. "Will You Sill Love Me Tomorrow" znam w innej wersji i bardziej wolę tamą, ta muzyka to nie moje klimaty :) Na zumbę mnie nie ciągnie, nie mam na to obecnie w ogóle czasu, właśnie mi przypomniałaś, że powinnam chodzić na basen, na który też nie mam czasu, ehhh...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znałam innych wersji, muszę sprawdzić :)
      Zumbę Ci daruję, ale na basen już już już :D

      Usuń
  6. Na zumbę nie chodzę, ale ta pierwsza piosenka jest najlepsza :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leslie Grace wygrywa :D A to nie jedyna jej zumbowa wersja piosenki :)

      Usuń
  7. Zumba zapewne świetna sprawa, ale w tym tygodniu szykuje się ładna pogoda, zachęcam do spacerów :) trzeba nacieszyć się słońcem, tak jakby wyganiam Cię na spacer do parku, lasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden spacer zaliczony, w tygodniu ciężko mi się załapać na spacer w ciągu dnia, zostają weekendy :) Za to Zumba po 20 jak najbardziej pasuje zawsze :D

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :)