Styczeń:
1. Spod choinki
S. King- Pan Mercedes
3. Przecinek i kropka
Kwiecień:
1. Z półki
Z. Miłoszewski- Uwikłanie
2. Dziewczęta i kobiety
E. Catton- Wszystko, co lśni
Maj:
1. Debiut
2. Coś białego
C. Ahern- Na końcu tęczy
3. Ponad 500 stron
Czerwiec:
1. Adaptacja lub ekranizacja
2. Polska autorka
J. Bator- Ciemno, prawie noc
K. B. Miszczuk- Pustułka
K. Bonda- Pochłaniacz
3. Klasyka literatury
Lipiec:
1. Tyłem, bokiem lub z profilu
J. Burton- Miniaturzystka
2. Nagrodzona nagrodą (Bookera, Pulitzera, Nike itp.)
3. Kryminał/Thriller/Horror pisany męską ręką
2. Niewspółcześnie
3. Śnieżna okładka
B. Minier- Bielszy odcień śmierci
Luty:
1. Więcej niż jeden autor
3. Love story
J. Picoult- Deszczowa noc
Marzec:
1. Poradnik
2. Coś czerwonego
S. Gruen- Woda dla słoni2. Coś czerwonego
S. King- Pan Mercedes
3. Przecinek i kropka
Kwiecień:
1. Z półki
Z. Miłoszewski- Uwikłanie
2. Dziewczęta i kobiety
K. Bonda- Florystka
K. A. Tucker- Dziesięć płytkich oddechówE. Catton- Wszystko, co lśni
3. Książka w książce
A. Weir- MarsjaninMaj:
1. Debiut
2. Coś białego
C. Ahern- Na końcu tęczy
3. Ponad 500 stron
Czerwiec:
1. Adaptacja lub ekranizacja
2. Polska autorka
J. Bator- Ciemno, prawie noc
K. B. Miszczuk- Pustułka
K. Bonda- Pochłaniacz
3. Klasyka literatury
Lipiec:
1. Tyłem, bokiem lub z profilu
J. Burton- Miniaturzystka
2. Nagrodzona nagrodą (Bookera, Pulitzera, Nike itp.)
3. Kryminał/Thriller/Horror pisany męską ręką
Styczeń:
Luty:
J. Picoult- Deszczowa noc {536 str}
B. Minier- Krąg {544 str}
B. Minier- Nie gaś światła {504 str}
M. Ciszewski- Wiatr {400 str}
Marzec:
S. Gruen- Woda dla słoni {401 str}
J. Picoult- Karuzela uczuć {512 str}
S. King- Pan Mercedes {576 str}
Kwiecień:
K. Bonda- Florystka {616 str}
K. A. Tucker- Dziesięć płytkich oddechów {421 str}
E. Catton- Wszystko, co lśni {936 str}
Maj:
C. Ahern- Na końcu tęczy {478 str}
Czerwiec:
J. Bator- Ciemno, prawie noc {528 str}
Z. Beksiński- Opowiadania {416 str}
K. Bonda- Pochłaniacz {672 str}
Lipiec:
J. Burton- Miniaturzystka {464 str}
J. Picoult- Karuzela uczuć {512 str}
S. King- Pan Mercedes {576 str}
Kwiecień:
K. Bonda- Florystka {616 str}
K. A. Tucker- Dziesięć płytkich oddechów {421 str}
E. Catton- Wszystko, co lśni {936 str}
Maj:
C. Ahern- Na końcu tęczy {478 str}
Czerwiec:
J. Bator- Ciemno, prawie noc {528 str}
Z. Beksiński- Opowiadania {416 str}
K. Bonda- Pochłaniacz {672 str}
Lipiec:
J. Burton- Miniaturzystka {464 str}
Styczeń: 445 stron
Luty
B. Minier- Krąg {544 str}
Marzec: 504 strony
S. King- Pan Mercedes {576 str}
Wyzwania, w których brałam udział w 2014 roku:
Ilość przeczytanych książek: 81
Ilość stron: 32 232
Ilość cm: 211,3
Styczeń: KWIATY
1. P. Simons - Pieśń o poranku
2. K. Michalak - Mistrz
Luty: ZIMA
1. R. Sepetys- Szare śniegi Syberii
2. E. Ivey- Dziecko Śniegu
3. J. Picolut- Dziesiąty krąg
Marzec: KOBIETA
1. M. Axelsson - Ta, którą nigdy nie byłam
2. H. Cygler- W cudzym domu
3. S. Mawer- Kobieta, która spadła z nieba
Maj: BIŻUTERIA
Czerwiec: NIEBO
Sierpień: SUKIENKA
Wrzesień: EROTYZM
Październik: UŚMIECH
Listopad:
Grudzień:
Styczeń:
Nele Neuhaus - Śnieżka musi umrzeć (518 stron)
Paullina Simons - Pieśń o poranku,
Karin Slaughter - Fatum,
M.B. Janowska - Zawracanie głowy
Paullina Simons - Pieśń o poranku,
Karin Slaughter - Fatum,
M.B. Janowska - Zawracanie głowy
Luty:
Tess Gerritsen - Ogród kości
Sophie Kinsella - Miłość w stylu retro
Sophie Kinsella - Miłość w stylu retro
Kwiecień:
Mark Billingham - Presja (416 stron)
Tess Gerritsen - Infekcja (408 stron)
Joanna Bator - Piaskowa Góra (488 stron)
John Hart - Ostatnie dziecko (448 stron)
Tess Gerritsen - Infekcja (408 stron)
Joanna Bator - Piaskowa Góra (488 stron)
John Hart - Ostatnie dziecko (448 stron)
Maj:
Harlan Coben - Zostań przy mnie
Jodi Picoult - Pół życia (466 stron)
Katarzyna Berenika Miszczuk - Wilk (304 strony)
Katarzyna Berenika Miszczuk - Wilczyca (400 stron)
Jodi Picoult - Pół życia (466 stron)
Katarzyna Berenika Miszczuk - Wilk (304 strony)
Katarzyna Berenika Miszczuk - Wilczyca (400 stron)
Czerwiec:
Sierpień:
Jodi Picoult - Dziewiętnaście minut (672 stron)
Stieg Larsson - Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet (640 stron)
Jodi Picoult - Dziewiętnaście minut (672 stron)
Stieg Larsson - Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet (640 stron)
Wrzesień:
Priscille Sibley - Obietnica gwiezdnego pyłu ( 416 stron)
Marcin Ciszewski - Mróz ( 416 stron)
Priscille Sibley - Obietnica gwiezdnego pyłu ( 416 stron)
Marcin Ciszewski - Mróz ( 416 stron)
Listopad:
Grudzień:
Luty:
Szare śniegi Syberii, Dziecko Śniegu, Dziesiąty krąg, Igrzyska śmierci, W pierścieniu ognia, Geneza
Kwiecień:
Presja, Infekcja, Ostatnie dziecko
Maj:
Bez skrupułów, Wojenna narzeczona
Czerwiec:
Lipiec:
Wrzesień:
Listopad:
Grudzień:
Marzec:
1. Kolejna w serii
2. Autor jest kobietą: W cudzym domu, Ta, którą nigdy nie byłam
Kwiecień:
Maj:
Czerwiec:
1. Autor jest mężczyzną
2. Wydana w 2013 roku
Lipiec:
1. Tomisko NIEopasłe
2. Tytuł w trzech słowach
Sierpień:
Październik:
1. ąćęłńóśźż
Jodi Picoult - Krucha jak lód
Aneta Jadowska - Złodziej Dusz
2. Mroczny klimat
Jørn Lier Horst - Jaskiniowiec
Listopad:
Grudzień:
Marzec: Ta, którą nigdy nie byłam
Kwiecień: - Pół życia
Październik:
Listopad:
Grudzień:
Wrzesień: DETEKTYWISTYCZNA
Grudzień:
SIERPIEŃ 2014
Listopad:
Grudzień:
Styczeń:
1. Karin Slaughter - Fatum {LC}
2. Stephen King - Joyland {LC}
3. Paullina Simons - Pieśń o poranku
4. Monika B. Janowska - Zawracanie głowy {LC}
5. Nele Neuhaus - Śnieżka musi umrzeć
6. Rosamund Lupton - Potem {LC}
7. Joanna Chmielewska - Wszystko czerwone {LC}
2. Stephen King - Joyland {LC}
3. Paullina Simons - Pieśń o poranku
4. Monika B. Janowska - Zawracanie głowy {LC}
5. Nele Neuhaus - Śnieżka musi umrzeć
6. Rosamund Lupton - Potem {LC}
7. Joanna Chmielewska - Wszystko czerwone {LC}
Luty:
8. Tess Gerritsen - Ogród kości {LC}
9. Karin Slaughter - Zimny strach {LC}
10. Ruta Sepetys - Szare śniegi Syberii
11. Karin Slaughter - Geneza {LC}
12. Eowyn Iwey - Dziecko śniegu
13. Jodi Picoult - Dziesiąty krąg
9. Karin Slaughter - Zimny strach {LC}
10. Ruta Sepetys - Szare śniegi Syberii
11. Karin Slaughter - Geneza {LC}
12. Eowyn Iwey - Dziecko śniegu
13. Jodi Picoult - Dziesiąty krąg
Marzec:
14. Karin Slaughter - Piętno {LC}
15. Majgull Axelsson - Ta, którą nigdy nie byłam
16. Hanna Cygler - W cudzym domu
15. Majgull Axelsson - Ta, którą nigdy nie byłam
16. Hanna Cygler - W cudzym domu
Kwiecień:
17. Mark Billingham - Presja
18. Joanna Bator - Piaskowa Góra
19. Mirjam Mous - BOY7
20. John Hart - Ostatnie dziecko
Maj:
21. Harlan Coben - Zostań przy mnie
22. Jodi Picoult - Pół życia
23. Alyson Richman - Wojenna narzeczona
22. Jodi Picoult - Pół życia
23. Alyson Richman - Wojenna narzeczona
Czerwiec:
24. Elizabeth George - Procesja śmierci
25. Anna Karpińska - To wszystko przez Ciebie
26. Cecelia Ahern - P.S. Kocham Cię
Lipiec:
27. Joanna Chmielewska - Dwie głowy i jedna noga
28. David Nicholls - Jeden dzień
28. David Nicholls - Jeden dzień
29. Katherine Webb - Dziedzictwo
30. Linwood Barclay - Bez śladu
30. Linwood Barclay - Bez śladu
Sierpień:
31. Jodi Picoult - Dziewiętnaście minut
32. Stieg Larsson - Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet
Cecelia Ahern - Pamiętnik z przyszłości
32. Stieg Larsson - Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet
Cecelia Ahern - Pamiętnik z przyszłości
Październik:
Listopad:
Grudzień:
Zapraszam Cię do wyzwania Historia z TRUPEM
OdpowiedzUsuńhttp://hugekultura.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-historia-z-trupem.html
Może dołączysz do mojego nowego wyzwania czytelniczego "Motyw zdrady w literaturze"
OdpowiedzUsuńhttp://hugekultura.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-czytelnicze-motyw-zdrady-w.html
Dzięki za zaproszenie, nawet mam odpowiednią książkę w tym momencie, także chętnie dołączę, jak ją przeczytam :)
UsuńDziękuję za wstawienie banerka ;) Pozdrawiam :D
OdpowiedzUsuńHej :)
OdpowiedzUsuńBardzo się cieszę, że postanowiłaś zgłosić się do Kryminalnego Wyzwania :)
Widzę, że baner już jest, pamiętaj, by wstawić go pod recenzją kryminału lub wstawić pod nią podpis Kryminalne Wyzwanie odsyłający do strony wyzwania. Linki z recenzjami możesz dodawać pod każdym postem na moim blogu, dostaję powiadomienia, więc na pewno nie zginą.
Życzę powodzenia! :)
Jeśli często czytasz historie dziejące się w dawnych czasach to zapraszam do mojego wyzwania: "Stare, dobre czasy"
OdpowiedzUsuńhttp://pasion-libros.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-autorskie-stare-dobre-czasy.html
Zapraszam na Celowanie:) http://tu-sie-czyta.blogspot.com/2015/05/celuj-w-zdanie-moj-debiut-wyzwaniowy.html
OdpowiedzUsuńKochana, daj mi znać na moim blogu, czy masz zamiar nadal brać udział w "Grunt to okładka", czy rezygnujesz. :)
OdpowiedzUsuń